|
Звернення громадян Шановші мешканці Попаснянськї міської об'єднаної територіальної громади! Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку. З метою забезпечення оперативного взаємодії з громадянами Попаснянськї міської об'єднаної територіальної громади (які тимчасово переміщені, або перебувають на тимчасово окупованих територіях області) відділом документообігу, контролю та звернень громадян Попаснянської міської військово-цивільної адміністрації актуалізовані: - Поштова адреса для листування: 61003, м.Харків, майдан Конституції, 1, під'їзд 4. - Номер телефону для консультування та подання звернень громадян: - Адреса електронної пошти для подання звернень громадян (в тому числі в електронній формі): ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» в зверненні обов’язково має бути зазначено: П.І.Б., місце проживання, електронна адреса, підпис заявника, дата. Для зворотного зв’язку та оперативного опрацювання звернень пропонуємо надавати номер телефону. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, не розглядається та повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян». Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства. Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо. Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. Зразок письмового звернення доступно за посиланням.
НОРМАТИВНО - ПРАВОВІ АКТИ:
Аналіз підсумків роботи зі зверненнями громадян в Попаснянській міській військовій адміністрації: За друге півріччя 2021 року за посиланням За перший квартал 2023 року за посиланням За перше півріччя 2023 року за посиланням За третій квартал 2023 року за посиланням За 2023 рік (річний) за посиланням За перший квартал 2024 року у порівнянні з 1 кварталом 2023 року за посиланням Графік особистого прийому громадян керівництвом Попаснянської міської військової адміністрації на 2024 рік
|
Важливо!
Реформа оплати праці Оперативна інформація Єдина система місцевих петицій |