Попаснянська міська військова адміністрація

Поштова адреса для листування: 61003, м.Харків, майдан Конституції, 1, під'їзд 4

Виконкомом міської ради було розроблено проект для участі в програмі та отримано грант у сумі 99360,00 гривень на закупівлю товарно-матеріальних цінностей. На виконання зобов’язань за договором, укладеним між УАРОР та Виконавчим комітетом міської ради, направленим на надання малих грантів програми обміну для зміцнення організаційних структур у 15 великих і малих містах Донецької та Луганської областей, що реалізується в рамках Проекту «Відновлення врядування в охоплених конфліктом громадах України» Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швейцарської Конфедерації та Уряду Швеції, було отримано безповоротний малий грант для реалізації за напрямком «Відновлення активів, необхідних для стабільної роботи Виконкому та /або інших виконавчих органів ради: технічне та програмне забезпечення, офісне обладнання, меблі, витратні матеріали, ремонт та відбудова невеликих офісів».

З метою закупівлі ТМЦ було тимчасово утворено тендерний комітет з допорогових закупівель та оголошені тендерні допорогові закупівлі в системі «ProZorro». Грант освоєно в повному обсязі. Та закуплено наступні ТМЦ:

1) Комп’ютерне обладнання та приладдя ДК 021:2015 (CPV) — 30200000-1 (системний блок – 2 шт., БФП принтер-копірувальник-сканер – 2 шт.) на суму: 17 976,00 (тендер № UA-2017-12-01-000632-c);

2) 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя ДК (CPV) 021:2015 (Персональний комп’ютер в комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, миша, БФП принтер – копірувальник – сканер, блок безперебійного живлення) на суму: 25 973,00 (тендер № UA-2017-10-18-001469-a);

3) Мережеве обладнання ДК 021:2015 (CPV) — 32420000-3 (Комутатор LAN-порт – Ethernet 10/100/1000 Mbit/sec (switch)) на суму: 9000 (тендер № UA-2017-10-18-001111-a);

4) 39100000-3 Меблі ДК (CPV) 021:2015 (Шафа картотечна КС-6 (або еквівалент)) 2 шт. на суму: 13 086,00 (тендер № UA-2017-10-19-000790-b);

5) 44420000-0 Будівельні товари ДК (CPV) 021:2015 (Сейф офісний) на суму: 2 988,00 (тендер № UA-2017-10-20-000336-b);

6) 39100000-3 Меблі ДК (CPV) 021:2015 (шафа для паперів - 2 шт.; тумба приставна – 3 шт.) на суму: 8 990,00 (тендер № UA-2017-10-19-000769-b);

7) 38650000-6 Фотографічне обладнання ДК (CPV) 021:2015 (Проектор – Dell 1610 HD (або еквівалент) та екран для проектора) на суму: 14 587,00 (тендер № UA-2017-10-18-001747-a);

8) 39100000-3 Меблі ДК (CPV) 021:2015 (Крісло офісне) 3 шт. на суму: 5 346,00 (тендер № UA-2017-10-19-000556-b)

9) Три флеш карти; одна клавіатура комп’ютерна; три оптичних миші – на суму: 1414 грн.

Завдяки реалізації цього проекту значно покращився матеріально-технічний стан виконкому міської ради з метою надання якісних адміністративних послуг мешканцям міста.

Висловлюємо подяку ПРООН та ВАОМС «Українська асоціація районних та обласних рад».

 

Начальник юридичного відділу

виконкому міської ради

В.КОВАЛЕНКО

Важливо!
  • Надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони, Державної прикордонної служби України
  • Просимо надавати інформацію про цивільних громадян Попаснянської територіальної громади поранених/загиблих внаслідок ворожих обстрілів для передачі Міжнародному Комітету Червоного Хреста.
  • До уваги внутрішньо-переміщених осіб Попаснянської міської територіальної громади
  • Як вберегтися від коронавірусу
  • Що робити при надзвичайній ситуації


  • Робоча група з розробки Стратегії Попаснянської ОТГ

    Реформа оплати праці

    Реформа оплати праці

    Оперативна інформація

    Оперативна інформація

    Єдина система місцевих петицій

    Електронні петиції