|
Виконавчий комітет Попаснянської міської ради повідомляє, що відтепер, наявна можливість отримання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку або повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру. Зауважимо, що вищезазначений витяг необхідний при реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі, в т.ч. під час присвоєння кадастрового номеру та при вчиненні будь-яких операцій із земельною ділянкою (купівля-продаж, дарування, обмін, оренда, спадкування, тощо). Витяг з Державного земельного кадастру є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі. Послуга надається протягом 10 робочих днів з дати реєстрації заяви, після чого, заявнику надається витяг з Державного земельного кадастру або вмотивована відмова в його наданні. Плата за отримання відповідного витягу складає - 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 1 липня 2019 року — 100,35 грн, без урахування комісії банку. Звертатися в каб. № 224 (2-й поверх адміністративної будівлі апарату виконавчого комітету міської ради), щодня з 8-00 до 17-00 год., окрім вихідних та святкових днів. Довідки за тел. 5-05-65. |
Важливо!
Реформа оплати праці Оперативна інформація Єдина система місцевих петицій |