|
ПАМ'ЯТКА щодо безпечного користування банківськими картками На сьогоднішній день набуло великої розповсюдженості телефонне шахрайство. Це вид шахрайства, коли зловмисник під час спілкування намагається будь-яким способом переконати співрозмовника в тому, що до нього звертається саме працівник банківської установи, дзвінок пов’язаний із необхідністю забезпечення фінансової безпеки. Разом з тим, дійсна мета зловмисника полягає у тому, що він бажає дізнається конфіденційну інформацію клієнта банку – реквізити платіжної картки, паролі, коди банків та мобільних операторів, кодові слова, що використовує клієнт під час користування банківською карткою. Іноді шахраї йдуть іншим шляхом та переконують клієнта банку під час телефонної розмови перерахувати кошти зі своєї банківської карти під будь-яким приводом (близькі потрапили у неприємну ситуацію, лікарню, затримані поліцією, тощо). Щоб не стати жертвою телефонних шахраїв під час користування банківськими картками необхідно дотримуватись простих правил: - Не передавайте платіжну картку в користування іншій особі; - Ні кому не повідомляйте реквізити картки, PIN-код, CVV2/CVC2 (код доступу до інтернет-операції платіжною карткою), рік закінчення строку дії банківської картки, навіть близьким особам; - Не зберігайте номер платіжної картки, її реквізити та коди доступу до неї на паперових або інших носіях, які можна втратити, у гаманцях та у телефоні; - Не залишайте платіжну картку без нагляду; - Періодично перевіряйте рух коштів на поточному рахунку; - Користуйтеся лише перевіреними платіжними системами та інтернет-магазинами. Пам’ятайте! Встановити та притягнути до відповідальності телефонних шахраїв досить складно. Простіше запобігти або попередити шахрайські дії. |
Важливо!
Реформа оплати праці Оперативна інформація Єдина система місцевих петицій |