|
Попаснянська державна податкова інспекція Лисичанського управління Головного управління ДПС у Луганській області інформує, що «ДПС прагне впровадити всі необхідні електронні сервіси для зручності платників податків, захисту їх прав, а також забезпечити прозорість адміністрування податків і автоматизацію всіх процесів. Тобто зручні, прості та зрозумілі електронні сервіси в результаті сприяють добровільності сплати податків та збільшенню доходів державного бюджету. Електронний кабінет, який сьогодні є найпопулярнішим сервісом ДПС, забезпечує цілодобову електронну взаємодію з платниками податків: від надання інформації з загальнодоступних реєстрів до автоматичного заповнення електронних документів, у тому числі, податкової звітності, та отримання довідок про відсутність заборгованості. За 1 секунду в ДПС приймається та обробляється близько 50 електронних документів, від 1,5 млн до 2 млн – в день. Ще одним досягненням запровадження електронної системи відшкодування ПДВ та блокування ризикових операцій. Завдяки електронізації процесу адміністрування ПДВ та практично повній ліквідації можливостей маніпуляцій з податковим кредитом надходження ПДВ зросли вдвічі. Контроль та фіскалізація процесів від переміщення імпортованого товару через кордон до його надходження кінцевому споживачу. Покупець, отримавши фіскальний чек, завдяки спеціальному пристрою або електронному додатку на мобільному телефоні зможе звірити його з інформацією в центральному офісі ДПС та переконатися, що з цього товару сплачені податки.
Попаснянська ДПІ Лисичанське управління Головного управління ДПС у Луганській області |
Важливо!
Реформа оплати праці Оперативна інформація Єдина система місцевих петицій |