Попаснянська міська військова адміністрація

Поштова адреса для листування: 61003, м.Харків, майдан Конституції, 1, під'їзд 4

Як правильно скаржитись, щоб отримати справедливість? Це питання часто турбує людей, які зіштовхуються з неякісними товарами чи обслуговуванням. Клайв Зітман - комерційний юрист, британський експерт з обслуговування клієнтів, відомий своїми порадами щодо ефективного подання скарг, довів, що правильно подана скарга може стати потужним інструментом у боротьбі за права споживачів.

Клайв Зітман – справжній «король скаржників» у світі обслуговування клієнтів. Його майстерність у захисті прав споживачів вивели цей процес на рівень мистецтва.
Скасовані рейси, затримки потягів, неякісна їжа авіакомпаній, прим’яті шоколадні цукерки, вибоїни на дорогах, мішкуваті панчохи його дружини, кульгаві сюжети фільмів – це могло бути що завгодно, він скаржився на все.
На сьогодні цей геніальний батько трьох дітей, написав понад 5000 листів-скарг протягом 20 років свого «хрестового ходу», націлених на всіх – починаючи з Хіллінгдонської ради і закінчуючи Його святістю Папою Римським.
Він наполягає, що скаржитись – це форма мистецтва, дія, яка, якщо її добре подати, може принести незлічену винагороду та виправити безліч помилок.
З метою донести це до простих споживачів він написав три книги про мистецтво скаржитись під псевдонімом Jasper Griegson.
Дійсно, якщо хтось і міг претендувати на звання «Король Скаржників», то це Клайв Зітман.
Зітман не просто пише листи компаніям – він навчає тисячі людей, як правильно і результативно скаржитись, добиваючись справедливості та компенсації. Його підхід поєднує спокій, професіоналізм та стратегічне мислення, що дозволяє отримати результат у найскладніших випадках.

Клайв відомий тим, що виграв тисячі справ, які здавалися безнадійними, демонструючи, що ввічливість, точність та наполегливість можуть творити дива. Він часто підкреслює, що «клієнт завжди має право на якісний сервіс» і навіть великі корпорації мусять прислуховуватися до споживачів, якщо ті знають, як правильно підходити до проблем.

Ось декілька ключових порад від Клайва Зітмана:

1. Зберігайте спокій та ввічливість. Емоції або агресивні скарги рідко призводять до бажаного результату. За його словами, крик – це марна трата часу і зазвичай, ці емоції спрямовані на людину, яка найменше в змозі щось зробити. Ввічливий та професійний підхід підвищує шанси на успіх.

2. Будьте конкретними та точними. Чітко опишіть проблему, надайте дати, час та інші деталі, що підтверджують вашу скаргу. Це допоможе компанії краще зрозуміти ситуацію та швидше її вирішити.

3. Знайте свої права. Ознайомтесь з відповідними законами та правилами, що стосуються вашої ситуації. Це дасть вам впевненість та підтримає вашу позицію.

4. Використовуйте правильні канали зв’язку. Дізнайтесь який спосіб зв’язку компанія вважає найефективнішим для розгляду скарги: електронна пошта, телефон або спеціальна форма на веб-сайті.

5. Фіксуйте всі контакти. Зберігайте копії всіх листів, повідомлень та записуйте деталі телефонних розмов. Це стане в пригоді, якщо потрібно буде ескалувати проблему.

6. Будьте наполегливим та розумним. Якщо перша спроба не дала результату, не здавайтесь. Проте уникайте надмірної настирності, яка може тільки зашкодити.

Дотримуючись цих порад, ви зможете підвищити ефективність своїх скарг та досягти справедливого вирішення проблеми.

Важливо!
  • Надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони, Державної прикордонної служби України
  • Просимо надавати інформацію про цивільних громадян Попаснянської територіальної громади поранених/загиблих внаслідок ворожих обстрілів для передачі Міжнародному Комітету Червоного Хреста.
  • До уваги внутрішньо-переміщених осіб Попаснянської міської територіальної громади
  • Як вберегтися від коронавірусу
  • Що робити при надзвичайній ситуації


  • Робоча група з розробки Стратегії Попаснянської ОТГ

    Реформа оплати праці

    Реформа оплати праці

    Оперативна інформація

    Оперативна інформація

    Єдина система місцевих петицій

    Електронні петиції