|
Аналіз регуляторного впливу проекту регуляторного акту- проекту рішення Попаснянської міської ради Про внесення змін до рішення міської ради від 14.07.2011 р. №13/1 «Про місцеві податки і збори в м. Попасна» (із змінами)
Цей аналіз регуляторного впливу розроблено відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11.09.1993р. №1160 та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. №308.
1. Визначення проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання Відповідно до статті 12 Податкового кодексу України міські ради, в межах своїх повноважень, до початку наступного бюджетного періоду приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об'єкта оподаткування, порядку справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов'язань платників податків та яке набирає чинності з початку бюджетного періоду. Враховуючи прийняття та набрання чинності Законом України від 04.07.2013 р. №403-VІI «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості», Закону України від 04.07.2013 р. №404-VІI «Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи», виникла необхідність внести зміни до рішення міської ради від 14.07.2011 року №13/1 «Про місцеві податки і збори в м. Попасна» щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а саме викласти положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки затвердити у новій редакції.
2. Визначення цілей державного регулювання
Основним завданням запропонованого проекту рішення є дотримання принципів державної регуляторної політики, приведення у відповідність затвердженого положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до Податкового кодексу України, враховуючи внесені зміни. 3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей Оскільки статтею 12 Податкового кодексу України визначено, що прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів, зміну розміру їх ставок, об'єкта оподаткування, порядку справляння чи надання податкових пільг, яке тягне за собою зміну податкових зобов'язань платників податків належить до повноважень міських рад, альтернативні способи – відсутні. 4. Опис механізмів та заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта
Підготовка зазначеного регуляторного акта відбувається з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності». З метою приведення положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у відповідність до Податкового кодексу України (з врахуванням змін та доповнень), пропонується викласти його в новій редакції.
5. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат
Дія зазначеного регуляторного акту поширюється на юридичних осіб, фізичних осіб та на органи місцевого самоврядування. Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акту, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія цього акту, наведена таблиця аналізу вигод та витрат.
6. Строк дії регуляторного акту
Зазначений проект нормативно-правового акту є загальнообов’язковим до застосування на території міста та має необмежений термін дії. В разі внесення змін до Податкового кодексу України щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідні зміни будуть внесені до цього регуляторного акта. 7. Показники результативності регуляторного акту
Для визначення результативності цього регуляторного акту пропонується встановити такі загальні показники: - динаміка кількості платників; - обсяги надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до бюджету міста.
8. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту
Повторне відстеження провести упродовж двох років з дня набрання чинності цього регуляторного акта. Упродовж кожних трьох років, з моменту виконання заходів по проведенню повторного відстеження результативності цього регуляторного акту, за умови його чинності, проводити періодичне відстеження його результативності. Відстеження результативності здійснюватимуться на основі офіційних даних Попаснянського відділення Первомайської об’єднаної державної податкової інспекції тощо.
Заступник міського голови М.М. Табачинський |
Важливо!
Реформа оплати праці Оперативна інформація Єдина система місцевих петицій |