Попаснянська міська військова адміністрація

Поштова адреса для листування: 61003, м.Харків, майдан Конституції, 1, під'їзд 4

 Аналіз

регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Попаснянської   міської ради «Про затвердження тарифів на послуги з централізованого опалення,   які надає  Попаснянське  ЖКО бюджетним установам та іншим споживачам».

                  Даний аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Попаснянської міської ради «Про затвердження тарифів на послуги з централізованого опалення, які надає  Попаснянське  ЖКО бюджетним установам та іншим споживачам», (далі Аналіз), підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій по вищезазначеному проекту розпорядження.

У процесі підготовки Аналізу було здійснено наступне:

1. Визначена проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання, що полягає у наступному:

               - діючи тарифи на послуги з централізованого опалення,  які надає Попаснянське  ЖКО не відшкодовують фактичних витрат підприємства;

              - несвоєчасно і не в повному обсязі надаються послуги з централізованого опалення, які надає Попаснянське  ЖКО, що призводить до недотримання виконання вимог «Правил користування системами комунального теплопостачання в містах і селищах України» затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 01.07.94 № 65, постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.11 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»;

             - своєчасно не здійснюється поточний ремонт обладнання, необхідного для надання послуг з централізованого опалення , які надає Попаснянське  ЖКО.

              Проблема, яку необхідно вирішити шляхом прийняття даного рішення, полягає у збалансуванні інтересів, прав та обов'язків, нижче зазначених груп, а саме:

            - органів місцевого самоврядування;

            - споживачів послуг з централізованого опалення, які надає  Попаснянське  ЖКО;

            -  Попаснянське  ЖКО.

 

2. Визначені цілі державного регулювання:

            -  своєчасне і в повному обсязі надання послуг з централізованого опалення, які надає Попаснянське  ЖКО;

            - підвищення якості надання послуг з централізованого опалення, які надає Попаснянське  ЖКО;

            -   формування цінової політики;

            - створення умов для функціонування сфери теплопостачання на принципах самоокупності;

            -  виконання вимог «Правил користування системами комунального теплопостачання в містах і селищах України», затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 01.07.94р.  № 65, постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.11р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»;

             - своєчасний ремонт та заміна обладнання, необхідного для надання послуг з централізованого опалення, які надає Попаснянське  ЖКО;

            -  скорочення понаднормованих втрат теплової енергії;

            - вдосконалення нормативної бази, впровадження державної регуляторної політики у сфері надання послуг з централізованого опалення ;

            - врегулювання правовідносин між суб'єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акту;

            -  інформаційне забезпечення усіх груп, яких стосується прийняття даного рішення.

3. Визначені та оцінені усі прийнятні альтернативні способи досягнення вищезазначеної мети.

               Досягнення вирішення проблеми можливо шляхом:

              1. Тарифи на послуги з  централізованого опалення, які надає Попаснянське ЖКО,  встановлює  сам постачальник  послуг.

           2. Тариф на послуги з  централізованого опалення , які   надає Попаснянське  ЖКО,    затверджує  виконком  Попаснянської міської ради.

             Аналіз вищевказаних  альтернатив показує, що:

       -2-й  спосіб  є прийнятним,  у зв'язку з тим, що органи місцевого самоврядування  на територіях яких надаються послуги з  централізованого опалення  підприємствами, які  належить до їх теріторіальної громади, забов’язані  затвердити  обґрунтовані тарифи.

 4. Був визначений механізм, який пропонується застосувати для розв'язання вищезазначеної проблеми та відповідні заходи.

                  Дане рішення приймається на підставі:

-          Ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

-          Ст.16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги" в частині обов'язкового встановлення договірних відносин між споживачами та надавачами послуг по усій технологічній ланці надання комунальних послуг;

           -    Ст.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

           5. Розглянуті питання можливості досягнення вищезазначеної мети у разі прийняття вказаного регуляторного акту, у процесі чого було з'ясоване наступне.

            На виконання вимог зазначеного регуляторного акту можуть впливати різні обставини, як позитивні, так і негативні.

             З  найголовніших позитивних  обставин  треба  назвати   позитивний  вплив зниження тарифів на послуги з  централізованого опалення  в наслідок зниження ціна природний газ, якій потрібен для вироблення теплоносія.

            6.   Визначені   очікувані   результати   прийняття   регуляторного   акту, головними з яких є:

          -  збалансованість економіки Попаснянського  ЖКО;

         - підвищення якості надання послуг з централізованого опалення, які надає Попаснянське  ЖКО.

 

             7. Визначені показники результативності регуляторного акту, якими є:

        - беззбиткова робота Попаснянського  ЖКО;

        - підвищення якості надання зазначених послуг;

        - заміна зношеного електрообладнання та котлів котелень;

        - скорочення понаднормованих втрат води, енергоносіїв;

        - впровадження договірних відносин у галузі, створення умов для стабільного  

  функціонування сфери теплопостачання на принципах самоокупності.

 

 

8. Визначені заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

                  Відстеження результатів акту буде здійснюватись шляхом використання аналізів фінансово-господарської діяльності Попаснянського  ЖКО.

                 Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено через шість місяців з дня набрання чинності регуляторного акту, повторне відстеження - через рік з дня набрання чинності регуляторного акту, а періодичне відстеження буде здійснюватись раз в три роки після проведення повторного відстеження результативності регуляторного акту, відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

Заступник міського голови                                                                                                                         О.А. Козаков     

 

25.01.2012р.

Важливо!
  • Надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони, Державної прикордонної служби України
  • Просимо надавати інформацію про цивільних громадян Попаснянської територіальної громади поранених/загиблих внаслідок ворожих обстрілів для передачі Міжнародному Комітету Червоного Хреста.
  • До уваги внутрішньо-переміщених осіб Попаснянської міської територіальної громади
  • Як вберегтися від коронавірусу
  • Що робити при надзвичайній ситуації


  • Робоча група з розробки Стратегії Попаснянської ОТГ

    Реформа оплати праці

    Реформа оплати праці

    Оперативна інформація

    Оперативна інформація

    Єдина система місцевих петицій

    Електронні петиції