Попаснянська міська військово-цивільна адміністрація

05 квітня в соціальній мережі було порушено питання санітарного стану майданчику ТПВ по вул. Бахмутська,1, де заявниця зазначає, що майданчик функціонував на вказаному місці протягом 60 років. Можливо це так і є, жилими були всі котеджі по пров. Южному, всі квартири в буд. № 1 по вул. Бахмутська. Тобто були наявні абоненти з прив’язкою до адрес проживання для споживання послуги з вивезення побутових відходів.

На даний час в буд. № 1 по вул. Бахмутська є жилою одна квартира, наявні мешканці провулку Южного здебільшого виносять відходи на майданчик біля колишньої котельної № 53. Склалась така ситуація, що офіційні абоненти, які б користувались вказаним майданчиком як майданчиком саме для побутових відходів та сплачували б за це абонплату, відсутні, а об’єми сміття, де здебільшого - будівельні відходи, відходи рослинного та тваринного походження (гілки, огородина, листя, продукти життєдіяльності домашніх тварин), сміття з сараїв та гаражів, не зменшились. Тобто за користування вказаним майданчиком відсутня будь-яка абонплата і відходи з неї вивозились як несанкціоновані сміттєзвалища. Так, 16 лютого сміття було вивезено, прилегла територія була розчищення від відходів. Тоді ж для зручності мешканців мікрорайону представниками виконкому та керівництвом ПП «Первомйський житлсервіс «Евентус» було прийнято сумісне рішення щодо подальшого функціонування вказаного майданчику. Для цього була проведена широка роз’яснювальна робота з мешканцями мікрорайону щодо необхідності укладання договорів та своєчасних оплат за послугу з поводження з побутовими відходами та заплановані заходи щодо поліпшення стану як самого майданчику так і грунтової під’їзної дороги до нього. Мешканців було поінформовано про заборону користування майданчиком до часу проведення запланованих робіт. Але всупереч здорового глузду, ігноруючи прохання та попередження, самими ж мешканцями знову утворено звалище.

Нажаль, наявні погодні умови не дали змоги ранньої весни виконати роботи з відсипки та плануванню грунтової дороги, що в свою чергу відтермінувало інші роботи. 07 квітня планується розпочати роботи з завезення відсипного матеріалу та плануванню території майданчику. Далі буду проведені роботи з облаштування підлогового покриття майданчику. По завершенню запланованих ремонтно-відновлювальних робіт об’єкту виконавцем послуги з поводження з побутовими відходами буде установлено євроконтейнер.

Просимо мешканців мікрорайону тимчасово (до завершення запланованих робіт) не складувати відходи на майданчику по вул. Бахмутська,1, а спрямовувати їх на майданчик ТПВ до котельної № 53.
Також нагадуємо про необхідність укладання договорів та проведення своєчасних і в повному обсязі розрахунків за послугу з вивезення відходів. Вкотре нагадуємо, що поводження з побутовими відходами, як для юридичних так і для фізичних (населення) осіб, здійснюється у відповідності до Законів України «Про відходи», «Про житлово-комунальні послуги» та інших нормативно-правових актів.
На виконання діючого законодавства України, юридичні особи, власники, користувачі, в тому числі орендарі житлових будинків, земельних ділянок, власники (орендарі) квартир у багатоквартирному житловому фонді повинні мати договори з юридичними особами, які в установленому порядку визначені виконавцями послуг з вивезення побутових відходів, та здійснюють оплату цих послуг.

Відсутність укладеного договору на вивезення побутових відходів є порушенням Правил благоустрою території м. Попасна. Крім того, завертаємо Вашу увагу на те, що відсутність укладеного договору не є підставою для несплати за надані послуги з вивезення відходів у відповідності до Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

У разі відсутності договору на вивезення побутових відходів, громадяни будуть притягнуті до адміністративної відповідальності за ст.. 152 КУпАП у вигляді штрафу від 340 грн. до 1360 грн. на фізичних осіб; на посадових осіб, громадян - суб’єктів підприємницької діяльності - від 850 до 1700 грн.


Відділ ЖКГ виконкому

міської ради

Важливо!
  • Графік роботи підприємств міста, які надають житлово-комунальні послуги на період дії карантину
  • Як вберегтися від коронавірусу
  • Що робити при надзвичайній ситуації


  • Робоча група з розробки Стратегії Попаснянської ОТГ

    Нормативні акти Попаснянської міської ради

    Нормативні акти

    Оперативна інформація

    Оперативна інформація

    Єдина система місцевих петицій

    Електронні петиції