Попаснянська міська рада

В зв’язку з тим, що з 1 січня 2019 року розпочато черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в залі засідань міської ради, 08 лютого, начальником юридичного відділу виконкому міської ради Віталієм Коваленко було проведено семінар для посадових осіб виконавчого комітету міської ради та комунальних підприємств, установ, організацій.

В ході семінару увагу присутніх було акцентовано на типові помилки, виявлені НАЗК, які допускають суб’єкти декларування по всій країні при заповненні декларації та надано відповідні рекомендації.

Звернено увагу на те, що більшість інформації, необхідної суб’єктам декларування для заповнення декларацій, міститься у відкритих державних реєстрах.

Також роз’яснено випадки подання повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, основні проблемні питання щодо декларування майна, доходів та зобов’язань фінансового характеру.

Крім того, роз’яснено, те, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Тому, це необхідно, враховувати при отриманні послуг електронного цифрового підпису. В зв’язку з цим виникає необхідність перевірити строк дії ЕЦП (КЕП), перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

 

Юридичний відділ виконкому міської ради

Важливо!
  • До уваги членів виконавчого комітету
  • Що робити при надзвичайній ситуації

  • Оперативна інформація

    Оперативна інформація

    Єдина система місцевих петицій

    Електронні петиції

    Погода



    Лічильник