Попаснянська міська військова адміністрація

Поштова адреса для листування: 61003, м.Харків, майдан Конституції, 1, під'їзд 4

Хто має право стати на квартирний облік?

Згідно Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українських РСР , затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984 р. №470, громадяни самостійно здійснюють право на одержання приміщення в будинках державного і громадського фонду з настанням повноліття, тобто після досягнення вісімнадцятирічного віку, а такі, що одружуються, або влаштувалися на роботу, в передбаченим законом випадках, до досягнення вісімнадцятирічного віку, - відповідно з часу одруження або влаштування на роботу. Інші неповнолітні (віком від 16 до 18 років) здійснюють право на одержання житлового приміщення за згодою батьків або піклувальника.  Працездатні особи, які не займаються суспільно корисною працею на квартирний облік не беруться.

Квартирний облік здійснюється при виконавчому комітеті міської ради (як правило) за місцем проживання громадянина (не менше 3 років) в даному населеному пункті. На квартирний облік беруться громадяни, які потребують поліпшення житлових умов:

-         забезпечені житловою площею нижче за рівень, що визначається виконавчими комітетами обласних, Київської і Севастопольської міських Рад народних депутатів разом з радою профспілок (В свою чергу, Постановою виконкому Ворошиловградської обласної Ради народних депутатів і президіуму обласної ради професійних спілок від 09.01.1985  № 27/ІІ-3 «О правилах постановки на квартирный учет и предоставлении жилой площади в Ворошиловградской области», а саме п.3 встановлено: «Керуючись п. 13 Правил, встановити у всіх містах і районах області мінімальний розмір житлової площі 6 кадратних метрів». )

       -         які проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним нормам, визначеними Міністерством ЖКГ, Міністерством охорони здоров`я і Держбудконтролем;

-         які хворіють на тяжкі форми деяких хронічних хвороб (визначених у переліку захворювань і затверджених Міністерством охорони здоров`я,) і не можуть проживати в одній квартирі, або одній кімнаті з членами своєї сім`ї. Порядок видачі медичних висновків, зазначених хворим встановлює Міністерство охорони здоров`я;

-         які проживають не менше 5 років за договором найму (аренди)  в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності ;

-         які проживають у гуртожитках ;

-         які проживають в одній кімнаті по дві і більше сім`ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі, старші за 9 років, крім подружжя.

Що потрібно для взяття громадянина на квартирний облік або перереєстрації вже поданих документів?

Щоб стати на квартирний облік, потрібно подати письмову заяву на ім'я міського голови  з пакетом документів до виконавчого комітету Попаснянської міської ради особисто. Заяву підписують повнолітні члени сім’ї, що разом проживають, мають право на отримання житла і бажають стати на облік.

До заяви слід додати:

-         Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання  -         Документи, що підтверджують наявність (чи відсутність) житла на праві приватної власності (про наявність (відсутність) житла  у заявника та всіх членів сім'ї, копія свідоцтва про право власності на житло та технічного паспорта);

-         Ксерокопії паспортів 1,2,10,11 сторінок дорослих членів сім'ї;

-         Ксерокопії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;

-         Ксерокопія свідоцтва про одруження/розлучення (за наявності);

-         Ксерокопії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів заявника та членів сім’ї;

-         Документи, що підтверджують пільгу (при наявності);

-         Довідка з місця роботи заявника та повнолітніх членів сім’ї з відміткою про перебування (не перебування) на квартирному обліку;

-         Акт обстеження житлових умов (для взяття на квартирний облік).

За потреби до заяви додаються також медичний висновок, довідка про невідповідність житлового приміщення встановленим санітарним нормам і технічним вимогам, копія договору найму.

Прийом документів з питань взяття на квартирний облік здійснюється у виконавчому комітеті Попаснянської міської ради.

Загальна інформація про квартирний облік

 

     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2011 року № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов» виконавчим комітетом Попаснянської міської ради проводиться робота по створенню автоматизованої системи Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов і перебувають на квартирному обліку при міськвиконкомі. З метою спрощення та прискорення внесення інформації за встановленою формою до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, виконком отримав та користується прикладним програмним забезпеченням АРМ-квартвідділ АС ЄДРКО та внутрішньо-системним унікальним кодом.

 

Щомісяця, на підставі рішень міськвиконкому, списки громадян, які відповідно до вимог житлового законодавства визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов, коригуються та вносяться відповідні зміни:

-         взяття на квартирний облік громадян, які подали заяви та згідно із законодавством  визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов;

-         зняття з квартирного обліку громадян, які відповідно до законодавства втратили право перебувати на квартирному обліку;

-         виключення з пільгових списків громадян, які втратили право на пільгове     забезпечення житлом;

-         занесення до пільгових списків громадян, які набули право на пільгове забезпечення житлом;

-         зміни у складі сім'ї.

Відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані. Оновлені списки станом на 1 січня кожного року вивішуються на спеціально обладнаних стендах. В разі не поновлення документів, особи знімаються з квартирного обліку.

Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік у ІV кварталі поновлювати документи облікової (квартирної) справи, а саме:

-         довідку про склад сім'ї ;

-         довідку форми № 3;

-         довідку з реєстраціонної служби Попаснянського районного управління юстиції про наявність чи відсутність за особами, які перебувають на квартирному обліку, нерухомого майна;

-         довідки з місця праці або навчання повнолітніх членів сім'ї;

-         копія паспорта у випадку зміни місця проживання.

 

Додаткову інформацію та роз`яснення з питань постановки на квартирний облік  можна отримати за адресою м. Попасна, вул. Мічуріна, 1, к. № 33 телефон для довідок (06474)   2-10-89, інспектор загального відділу Писарєва Олена Миколаївна.

Важливо!
  • Надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони, Державної прикордонної служби України
  • Просимо надавати інформацію про цивільних громадян Попаснянської територіальної громади поранених/загиблих внаслідок ворожих обстрілів для передачі Міжнародному Комітету Червоного Хреста.
  • До уваги внутрішньо-переміщених осіб Попаснянської міської територіальної громади
  • Як вберегтися від коронавірусу
  • Що робити при надзвичайній ситуації


  • Робоча група з розробки Стратегії Попаснянської ОТГ

    Реформа оплати праці

    Реформа оплати праці

    Оперативна інформація

    Оперативна інформація

    Єдина система місцевих петицій

    Електронні петиції